مجموعه سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول در رابطه با آنتی ویروس اسمارت سکیوریتی نود 32

گروه زرین پاد  افتخار  دارد که در طول 24 ساعات شبانه روز  بشرح ذیل در خدمت شما عزیزان باشد:

1- پشتیبانی تلفنی :
شما کاربران گرامی میتوانید در روزهای عادی از ساعت 10/30  صبح تا 7 بعد از ظهر از طریق تماس با  شماره های پشتیبانی ذیل ، راهنمای لازم را دریافت کنید.
09338773232
09338773434

 2- پشتیبانی پیامکی :

در مواقعی که پشتیانان زرین پاد قادر به پاسخگویی نمی باشند توصیه میشود از فرم پشتیبانی پیامکی استفاده نمایید.
در طول 24 ساعت شبانه روز  حتی  روز های تعطیل و نیمه تعطیل و ساعات غیر کاری می توانید از طریق تکمیل و ارسال فرم پشتیبانی پیامکی ، خدمات لازم را دریافت کنید .
در این روش پس از تکمیل و ارسال فرم پشتیبانی ، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن  از طریق ایمیل ، پیامک و یا تماس تلفنی پاسخگویی شما خواهند بود.

3- پشتیبانی آنلاین ازطریق مستجر سایت :
وظيفه مهم اين بخش دريافت پيام ها ، سوالات و مسائل   کاربران و ارسال پيام براي آنان مي باشد به اين صورت که هرگاه کاربري در سيستم پشتیبانی زرین پاد  پذيرفته شد، پنجره اي خاص برای او باز مي شود (پنجره چت آنلاین)که پيام هاي وي و پاسخ هاي ارسالي  "اپراتور زرین پاد"   از طريق اين پنجره  دريافت ، ارسال و مشاهده مي گردد. و اگر  "اپراتور زرین پاد" آفلاین باشد  توصیه  می شود از طریق فرم پشتیانی پیامکی پیام بگذارید ، و یا از طریق پنجره آفلاین مسنجر اقدام نماید.

 راهنمای  موارد پشتیبانی :
1- در اکثر موارد جهت سهولت و سرعت ارائه پشتیبانی توصیه میگردد ،  نرم افزار  Teamviewer  را دانلود و نصب نمائید . ( راهنمای نصب و استفاده از Teamviewer )
2- مطالعه مطالب بخش پرسش و پاسخ ، جهت دریافت پاسخ سوالات متداول.

 

پاسخ ها (0)
  • هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است ، شاید این بحث جنبه آموزشی دارد .
بخش پرسش و پاسخ زرین پاد