سوالات متداول
سوالات متداول در رابطه با آنتی ویروس اسمارت سکیوریتی نود 32
آنتی ویروس من هر روز مرتب آپدیت می شد ولی اکنون چند روز هست دچار مشکل گردیده و هشدار علامت خطر میدهد و آپدیت نمیشود.
-
پاسخ پذیرفته شده
چندین عامل میتواند آپدیت آنتی ویروس شما را با مشکل روبرو کند که ذیلا" به آنها اشاره و راه حلها توضیح داده شده است :
1- ابتدا اتصال کامپیوتر خود به اینترنت را تست کنید تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد .
2- نام کاربری و کلمه عبور در آنتی ویروس نود 32 به حروف کوچک وبزرگ حساس میباشد ، لذا آن را همانگونه که میباشد وارد نمائید و سعی کنید در صورت وجود اطلاعات لایسنس در ایمیل یا سیستم خود آن را از طریق کپی و پست وارد نمائید .
3- در برخی موارد کاربران از ابزارهای ف*ی*ل*ت*ر شکن استفاده میکنند که باعث ایجاد اختلال در اینترنت سیستم می شود ، لذا چک شود در بخش تنظیمات اینترنت اکسپلورر آی پی و پورت ف*ی*ل*ت*ر شکن ، ست نشده باشد در صورت وجود پاک گردد.
4- اگر موارد فوق جواب نداد از طریق مسیر زیر وارد بخش آپدیت شوید :
Setup / Enter Advanced Setup / Update / Setting
و در گزینه Clear Update chache کلید Clear را فشار دهید تا از حالت فعال به حالت غیر فعال و خاکستری تبدیل گردد. سپس کامپیوتر خود را رستارت کنید و پس از بالا آمدن ویندوز اقدام به آپدیت دوباره نمائید .
5- اگر موارد فوق جواب نداد می توانید آنتی ویروس را uninstall کنید و سپس سیستم را رستارت کنید و دوباره اقدام به نصب و آپدیت آنتی ویروس از روی سی دی زرین پاد و یا دانلود از سایت زرین پاد بکنید ، لطفا" فراموش نکنید که از به همراه داشتن نام کاربری و کلمه عبور خود جهت استفاده مجدد مطمئن باشید .
در نهایت اگر موفق به رفع مشکل نشدید می توانید از طریق بخش پشتیبانی سایت زرین پاد اقدام کنید .