مجموعه سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول در رابطه با آنتی ویروس اسمارت سکیوریتی نود 32

کاربر
کاربر
آفلاین

آنتی ویروس من هر روز مرتب آپدیت می شد ولی اکنون چند روز هست دچار مشکل گردیده و هشدار علامت خطر میدهد و آپدیت نمیشود.

پاسخ ها (1)
  • پاسخ پذیرفته شده

    جمعه, آوریل 24 2015, 08:18 PM - #Permalink

    چندین عامل میتواند آپدیت آنتی ویروس شما را با مشکل روبرو کند که ذیلا" به آنها اشاره و  راه حلها توضیح داده شده است :

    1- ابتدا اتصال کامپیوتر خود به اینترنت را تست کنید تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد .

    2-  نام کاربری و کلمه عبور در آنتی ویروس نود 32  به حروف کوچک وبزرگ حساس میباشد ، لذا آن را همانگونه که میباشد وارد نمائید و سعی کنید در صورت وجود اطلاعات  لایسنس در ایمیل یا سیستم خود آن را از طریق کپی و پست وارد نمائید .

    3- در برخی موارد  کاربران از ابزارهای ف*ی*ل*ت*ر  شکن  استفاده میکنند که باعث ایجاد اختلال در اینترنت سیستم می شود ، لذا چک شود در بخش تنظیمات اینترنت اکسپلورر  آی پی و پورت ف*ی*ل*ت*ر   شکن ،  ست نشده باشد در صورت وجود پاک گردد.

    4- اگر موارد فوق جواب نداد از طریق مسیر زیر وارد بخش آپدیت شوید  :

    Setup / Enter Advanced Setup / Update / Setting

    و در گزینه Clear Update chache  کلید Clear را فشار دهید تا از حالت فعال به حالت غیر فعال و خاکستری تبدیل گردد. سپس کامپیوتر خود را رستارت  کنید و پس از بالا آمدن ویندوز اقدام به آپدیت دوباره نمائید .

    5- اگر موارد فوق جواب نداد می توانید آنتی ویروس را  uninstall  کنید و سپس سیستم را رستارت کنید و دوباره اقدام به نصب و آپدیت آنتی ویروس از روی سی دی  زرین پاد و یا دانلود از سایت  زرین پاد بکنید ، لطفا" فراموش نکنید که از به همراه داشتن  نام کاربری و کلمه عبور خود  جهت استفاده مجدد مطمئن باشید .

    در نهایت اگر  موفق به رفع مشکل نشدید می توانید از طریق بخش پشتیبانی سایت زرین پاد  اقدام کنید .

     

     

     

    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
بخش پرسش و پاسخ زرین پاد